Ads 468x60px

.

Friday 18 January 2013

RIDDANCE



RIDDANCE berfungsi untuk mengeluarkan toksin dari dalam tubuh yang dikenal dengan Detoksifikasi.Selain mengeluarkan toksin dari dalam tubuh, RIDDANCE juga berfungsi membersihkan sistem pengaliran darah supaya membantu bebas toksin.

kelebihan penggunaan Riddance:

1.Pembersih darah
Berperan dalam peroses pembersihan darah ,meningkatkan kadar oksigen dan membantu menghasilkan sel darah merah yang sehat untuk membawa oksigen dan nutrisi keseluruh tubuh.
2.Pembersih usus
Riddance melancarkan aliran darah ke usus dan membantu memperbaiki sifat peristaltik usus serta mengeluarkan kotoran yang menempel pada dinding dinding usus.
3.Detoktifikasi
Meningkatkan daya detoktifikasi semulajadi/alami dalam tubuh dna mudah untuk di keluarkan. Pengeluaran toksin melalui berbagai saluran seperti saluran pernafasan,kelenjar limpa,kelenjar peluh,saluran kencing dan kebanyakan toksin di keluarkan melalui sistem pembuangan usus besar/dubur.Anti virus dan serangan bakteria.memberi keseimbangan kandungan cairan dalam tubuh.

Cara penggunaan:
1.Hari pertama penggunaan sebanyak 2 paket Riddance sehari. Dan seterusnya 1 paket sehari.waktu di sarankan sebelum tidur malam.
2.Riddance sebaiknya di makan sebelum makan untuk peroses sleansing (pembersihan) perlu di amalkan selama 10 hari.

Bungkusan :
1 kotak 10 paket

HARGA  RM.123.00

                                               PESAN SEKARANG!!

0 comments:

Post a Comment