Ads 468x60px

.

Saturday 23 February 2013

K-SAGE PLUS

K-SAGE PLUS dapat membantu meningkatkan aktiviti otak serta membantu meningkatkan peroses kerja. ia bertindak untuk menyelarasakan sistem saraf tunjang serta sistem peredaran darah dalam badan.K-SGE PLUS membantu meningkatkan sistem imuniti badan dan membntu membesarkan saluran arteri bagi pengedaran darah ke otak ,jantung dan anggota badan dengan lebih lancar.

"SAGE" Makanan untuk kesehatan otak
"sage" ataupun lebih di kenali dengan nama saintifiknya -salvia sebenarnya merujuk kepada nama keluarga herba pudina.Terdapat berbagai sepesis salvia dankebanyakanya  mempunyai sejarah perubatan.Herba "sage" telah lama di gunakan dalam perubatan herba bagi berbagai tujuan.Teori berjaman lamanya yang menyatakan  bahwa herba "sage" boleh meningkatkan daya ingatan kini di dukung dengan penyelidikan modern apabila ia telah di buktikan berkesan dalam membantu fungsi kognitif.

Para pakar percaya bahwa bahan aktif dslam herba "sage" mempu meningkatkan kandungan kimia dengan menyalurkan maklumat kepada otak.ini adfalah hasil dari pada  kandungan anti-oksida dan anti-radangnya dan kelebihan ini ternyata memebuktikan potensi  slavia dalam memebantu merawat penyakit ALZHEIMER yang berkaitan dengan penurunan tahap kognitif.
selain itu herba "sage" juga telah di gunakan bersama lain-lain herba tambahan untuk mengaktifkan sel otak yang dorman,mernagsang pengaliran darah ke otak bagi kesehatan am,mempromosikan minda yang sehat serta merehatkan minda dsri pada tekanan kehidupan seharian.K-SAGE PLUS sememangnya baik untuk kesehatan otak kita.

Kebaikan K-SAGE PLUS:
1.Membantu memperbaiki daya ingatan
2.membantu mengurangkan tekanan
3.membantu memperbaiki kualiti tidur
4.melegakan keadaan otak dari pada keletihan
5.membantu memperbaiki peredaran darah
6.membantu menggalakan kecergasan

 Kegunaan:
1.sesuai untuk kanak kanak,para pelajar ,orang dewasa dan mereka yang lanjut usia bagi mengekalkan daya ingatan dan meningkatkan kecergasan otak.
2.membantu para pelajar dan kanak kanak untuk memperbaiki daya ingatan,daya pemikiran dan keupayaan untuk belajar.

Harga :
K-SAGE PLUS (60S) RM.202.00 (RP.663.000)
K-SAGE PLUS (30S) RM.106.00 (RP.369.00)

2 comments:

  1. followback sukses no 21 sob ,saya pernah ikutan program k-link sob ,sudah hampir 3 tahun lahu saya tinggalin ,karena cari downline yang tidak gampang ,,menuerut saya k-link hebat ..sukses terus ya ... kalau boleh tahu udah predikat apa neh ? ambassador kah ? ditunggu kunjungannya ya kusumanegara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terimakasih kpd sdr.Kusumanegara atas kunjungannya....salam sukses!!
      Saya juga masih dlm proses pembelajaran,tp saya yakin dengan total komitmen dan betul2 fight di dlm bisnis ini..insyaalloh kita juga bisa sukses!!!
      saya tanya kpd sdr KUSUMANEGARA....Apakah anda sudah benar2 komitmen di dlm bisnis ini?

      Delete